Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Eskolako Irakurketa Plana eraikitzen: esperientzia erreal bat irakasleen prestakuntzan

    1. [1] Universidad Politécnica de Valencia

      Universidad Politécnica de Valencia

      Valencia, España

  • Localización: Ikastorratza, e-Revista de didáctica, ISSN-e 1988-5911, Nº. 30, 2023
  • Idioma: euskera
  • Títulos paralelos:
    • Building the School Reading Plan: a real experience in teacher training
  • Enlaces
  • Resumen
    • euskara

      Irakurketa gaitasuna funtsezkoa da bizitzako arlo pertsonal, sozial zein akademikoan.

      Hortaz, ulermena eta irakurzaletasuna ardatz bilakatzen dira eskola testuinguruan, eta aldi berean, irakasleen ohiko kezka iturri ere izaten dira, ebaluazio probek eta eguneroko lanak halaxe adierazita. Horri erantzuteko bide bat da praktikak eraldatzera bideratutako Eskolako Irakurketa Plan eraginkor eta sendo bat eraikitzea. Erronka horretan, irakasleen etengabeko prestakuntza nahitaezkoa da eta artikulu honek eskola batean martxan jarritako Irakurketa Planaren inguruko prestakuntza baten berri ematea du helburu.

      Ainguraketa teorikoa eta Gasteizko eskola batean bizitako prozesua azaltzen dira, eta baita horretatik guztitik eratorritako dekalogo bat ere, edozein eskola testuingurutan Irakurketa Plan bat diseinatzeko gako izan daitezkeen zenbait orientabide jasotzen dituena.

    • English

      The reading competence is essential in all personal, social and academic fields. Therefore, the reading comprehension and reading habits are also key in the educational context, where teachers' concerns about the results of students’ assessments and the reality of the classroom frequently arise. One way to respond to these concerns is to build a School Reading Plan to change daily practices. For this to happen, it is crucial that teachers receive an ongoing training, and this article presents a Reading Plan training program carried out in a school. A theoretical framework and an explanation of the process experienced in a school in Vitoria-Gasteiz are presented in this paper, as well as a decalogue including guidelines to guide other schools in their own Reading Plan designs.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno