Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Bizkaiko Hezkuntza-Proiektu Alternatiboak: ezaugarriak, erronkak eta mugak

Maddi Urquijo Serna, Eider Alkorta Elorza

  • euskara

    Artikulu honen helburu nagusia Bizkaiko hezkuntza-proiektu alternatiboekiko lehen gerturatze bat egitea da. Zehazki, proiektu hauen ezaugarri nagusiak eta egun duten egoera ezagutu nahi da; haien oztopo edo mugak, eta haurrekiko eta gizartearekiko dituzten onura zein gabeziak identifikatuz. Horretarako, lehenik eta behin hezkuntza-proiektu alternatiboei buruzko berri- kusketa teoriko bat burutu da. Horrez gain, proiektu hauetan parte hartzen duten eragileekin (profesionalak eta familiak) sakoneko elkarrizketak egin dira egoera horren eta, baita, hezkun- tza alternatiboaren zein hezkuntza publikoaren etorkizunaren inguruan dituzten iritzi eta haus- narketak ezagutzeko asmoz. Hala, bi ikerketen emaitzak aztertu eta alderatu ostean, hezkuntza alternatiboaren eta hezkuntza publikoaren etorkizuneko erronka nagusien inguruko hausnarke- tak luzatuko dira.

  • euskara

    The main objective of this article is to make a first approach to alternative educational projects in Biscay. Specifically, the aim is to know the main characteristics of these projects and their current situation, identifying their obstacles or limitations, as well as their benefits and shortcomings for children and society. For this, a theoretical review on alternative educational projects has been carried out. In addition, in-depth interviews have been carried out with the agents involved in these projects (professionals and families), to find out their opinions and reflections on the aforementioned situation and also on the future of alternative education and public education. Thus, once the results of both studies have been analysed and compared, reflections will be raised regarding the main challenges of the future of alternative education and public education.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus