Xavier Xifró i Collsamata, Pere Boadas Vaello, Ana Carrera Burgaya, Oscar Campuzano Larrea, Enrique Verdu Navarro, Francisco Reina de la Torre, Gemma Huguet Blanco, Joan Lorenzo San Molina
L’experiència que presentem és el disseny de l’assignatura 'Introducció a l'estudi de la Medicina. Estudi de l'estructura i funció del cos humà 4'. Aquest Mòdul, que a partir d’ara ens referirem a ell com a Mòdul de Neurociència, es cursa durant el segon any del grau de Medicina de la Universitat de Girona i té per objectiu principal que l’estudiant assoleixi un coneixement bàsic els aspectes estructurals, cel·lulars, moleculars i funcionals dels mecanismes que regeixen el funcionament del sistema nerviós i dels sentits, que li permetin comprendre més endavant els fonaments biològics de la patologia i de la terapèutica, i és per això que hi participen les àrees de coneixement d’Anatomia, Histologia i Fisiologia. Vam considerar que per arribar al coneixement calia assolir dos aspectes: saber i explicar
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados