Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La mentoria, estratègia clau per a l’aprenentatge docent en programes d’iniciació a la docència

  • Autores: Judith Trepat Parra, Justo Quintanar Cárdenas, Carles López Fraile
  • Localización: Fòrum: revista d'organització i gestió educativa, ISSN 1696-0475, ISSN-e 2014-4792, Núm. 61, 2023, pág. 17
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • La formació inicial docent és crucial per construir els fonaments de la futura pràcti- ca educativa, i la manca d’un accés sistema- titzat i de qualitat pot afectar negativament l’aprenentatge dels alumnes. El projecte NEST, impulsat per la fundació ExE i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, té com a objectiu demostrar l’impacte positiu d’un programa estructurat de mentoria. Aquest projecte ha obtingut finançament europeu a través del programa Erasmus+.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno