Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Examining the relationships between Entrepreneurship, Intrapreneurship, and e-Commerce.: Evidence from Iberian and Scandinavian Countries

    1. [1] Universidade da Beira Interior

      Universidade da Beira Interior

      Covilhã (Conceição), Portugal

    2. [2] Porto Accounting and Business School
  • Localización: Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais, ISSN-e 2255-5951, ISSN 1132-2799, Vol. 32, Nº. Extra 2, 2023, págs. 5-21
  • Idioma: inglés
  • Títulos paralelos:
    • Exploración das relacións entre o espírito empresarial, o intraemprendemento e o comercio electrónico: Datos dos países ibéricos e escandinavos
  • Enlaces
  • Resumen
    • galego

      A dixitalización é un fenómeno que afecta inevitablemente as empresas e as economías. En consecuencia, o mercado virtual parece unha excelente alternativa para os aspirantes a empresarios. As estatísticas recentes apuntan precisamente a un crecemento acelerado do comercio electrónico. De feito, este e o espírito empresarial son ferramentas de negocio que permiten unha nova dinámica no mercado. Con todo, a investigación recente apenas explorou a relación entre o espírito empresarial e o comercio electrónico, polo que este estudo contribúe á literatura enchendo ese baleiro.

      Tendo en conta o anterior, este estudo utilizou varios indicadores de dous grupos de países, a saber, Escandinavia, en termos xerais (Dinamarca, Suecia, Noruega e Finlandia), e a Península Ibérica (Portugal e España) dos anos 2012 a 2020. Para o tratamento econométrico dos datos utilizáronse os modelos de Erros Estándar Corrixidos para Panel. Os resultados confirman a causalidade bidireccional entre o espírito empresarial e o comercio electrónico. Ademais, desde unha perspectiva máis ampla do emprendemento, o traballo tamén revela que o intraemprendemento baseado en Investigación e Desenvolvemento (I+D) é un impulsor do comercio electrónico. Por tanto, este estudo abre un novo debate e proporciona un apoio relevante ao marco teórico e unha valiosa contribución á escasa bibliografía sobre a relación entre o espírito empresarial e o comercio electrónico.

    • English

      Digitisation is a phenomenon that inevitably affects companies and economies. Consequently, the virtual market seems an excellent alternative for aspiring entrepreneurs. Recent statistics precisely point to accelerated growth of e-commerce. Indeed, this and entrepreneurship are business tools that allow a new dynamic in the market. However, recent research has barely explored the relationship between entrepreneurship and e-commerce, so this study contributes to the literature by filling the gap.

      In light of the above, this study has used several indicators from two groups of countries, namely Scandinavia, in broad terms (Denmark, Sweden, Norway and Finland), and Iberia (Portugal and Spain) from the years 2012 to 2020. The Panel Corrected Standard Errors models have been used for the econometric treatment of the data. The findings confirm the bidirectional causality between entrepreneurship and e-commerce. In addition, from a widerperspective of entrepreneurship, the paper also reveals that intrapreneurship based on Research and Development (R&D) is an e-commerce driver. Therefore, this study opens up a new discussion and provides relevant support for the theoretical framework and a valuable contribution to the scarce literature on the relationship between entrepreneurship and e-commerce.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno