Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Símbols d’identitat catalana a Tàpies: una proposta didàctica per treballar la llengua a classe

Àngels Fumadó Abad, Núria Puigdevall Bafaluy

  • English

    The visual arts, with a focus on Antoni Tàpies, are a good starting point for CLE students’ oral and written expression. They will be able to discuss this topic with the same intensity and interest that they would in their L1. Moreover, one of the thematic interests of this artist was the symbols of the Catalan identity, which he never stopped painting throughout his career. Therefore, the aim of this proposal is to study the work of this world-renowned artist, as well as familiarizing students with the symbols of Catalan identity, while of course never forgetting the proposal’s main aim: the gradual acquisition of Catalan language.

  • català

    Les arts visuals, a través d’Antoni Tàpies, poden ser un punt de partida per a l'expressió oral i escrita de l'alumne de la classe de CLE, amb la mateixa intensitat i interès que tenen com a vehicle de comunicació en la nostra pròpia L1. Per altra banda, un dels interessos temàtics d’aquest artista van ser els símbols d’identitat catalana, que no va deixar mai de plasmar durant la seva trajectòria pictòrica. Aquesta proposta didàctica pretén d’acompanyar els estudiants en l’aprofundiment en l’art i la familiarització en simbologia catalana, sense oblidar que l’objectiu principal és l’adquisició gradual de la llengua.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus