Aunque la infancia de Aphra Behn es un misterio, su vida en Londres y sus lealtades están bien documentadas. La imagen pública que cultivó a lo largo de toda su carrera en sus paratextos y que interactuaba con los lectores nunca ha sido analizada por completo.
Investigar las alusiones y los comentarios que escribió en sus epístolas y prefacios puede ayudar a completar lo que se sabe sobre ella y revisar ideas ya establecidas. En este estudio se exploran las referencias que hizo y las estrategias comunicativas que utilizó en la epístola al lector impresa con The Dutch Lover (1673) y qué significan en términos del “yo” que creó como escritora en el Londres de la Restauración.
Aphra Behn is generally regarded as the first Englishwoman to have lived by the pen, not an easy feat in the competitive world of the literary world of Restoration London. While her early life remains a mystery, her time in London and her allegiances are very well-documented. Throughout her whole career, she crafted a persona that interacted with her readers and the audience in her paratexts; however, the self she presented in the early stages of her career through the references she made has never been fully considered. Investigating these allusions can help fill in the blanks of what is known about her and revisit older conceptions. This study explores and identifies the references she made and the communicative strategies she used in her epistle to the reader printed with The Dutch Lover (1673) and what they mean in terms of the self she crafted.
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