Artikulu honen helburu nagusia Lehen Hezkuntza amaitzen ari diren ikas- leen irakurketa hautaketan bitartekariek duten eragina aztertzea izan da. Iker- keta aurrera eramateko, ikerketaren marko teorikoan, liburuen hautaketa proze- suak, bitartekarien garrantzia, haurren irakurketa beharrak eta eskolako litera- tur kanonen inguruan adituek esandakoak aztertu dira. Ondoren, aldagai horiek kontuan hartuz, galdetegi bat sortu da. Hirugarren urrats bezala, ikastetxe ba- teko Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. mailako 97 ikasleri pasa zaie galdetegia, pape- rean idatziz betetzeko. Galdetegiak lortutako emaitzei erreparatuz, ondorioztatu da irakurketa hautuetan eta ohituretan familiak pisu handia izaten jarraitzen duela eta eskolak liburu aukeraketan eragin handia duela, baina liburuen aukera- ketan bitartekari berriek geroz eta presentzia handiagoa dutela 12 urteko ikas- leen artean, besteak beste, youtuber-ek.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados