Objectius de millora: resoldre els problemes de salut i les demandes d’informació i tràmits de la forma més ràpida i amb els menys contactes possible, millorant alhora la qualitat de l’atenció que prestem.
Emplaçament: consultori rural.
Resultats esperats: demora mitjana per a cita prèvia metge i infermer <0,5 dies; resolució de visites sense cita prèvia en el dia per infermeria > 50%;
entrega de resultat analítics per consulta telefònica >50%; mesura estàndard de qualitat assistencial (SQA) metge i infermer >580 punts.
Intervencions: canvis en el procés d'obtenció de receptes, comunicats IT, derivacions, citacions remotes...; canvis en el disseny de les agendes de metge i infermer; promoció de l'obtenció de cites per Sanitat Respon i Internet; protocol·lització de l'atenció a les demandes sense cita.
Resultats: mitjana de demora per cita prèvia 0,31 (metge) i 0,16 (infermer); resolució de visites sense cita prèvia per infermeria 76,28%; entrega del 75% dels resultats analítics per telèfon; SQA 601,13 metge, 607,44 infermer.
Conclusions: l'augment de competències d’administratius i infermer i la reorganització dels processos per fer-lo efectiu millorar l'accés i la qualitat dels resultats de l'atenció en un consultori rural.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados