Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Millora de la qualitat i de l’accés mitjançant l’augment de competències d’administratius i infermer en un consultori rural

    1. [1] Consultori Local Sant Cebrià de Vallalta
  • Localización: Butlletí de l'Atenció Primària de Catalunya, ISSN-e 2013-0422, ISSN 2013-0414, Vol. 27, Nº. 2, 2009
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Objectius de millora: resoldre els problemes de salut i les demandes d’informació i tràmits de la forma més ràpida i amb els menys contactes possible, millorant alhora la qualitat de l’atenció que prestem.

      Emplaçament: consultori rural.

      Resultats esperats: demora mitjana per a cita prèvia metge i infermer <0,5 dies; resolució de visites sense cita prèvia en el dia per infermeria > 50%;

      entrega de resultat analítics per consulta telefònica >50%; mesura estàndard de qualitat assistencial (SQA) metge i infermer >580 punts.

      Intervencions: canvis en el procés d'obtenció de receptes, comunicats IT, derivacions, citacions remotes...; canvis en el disseny de les agendes de metge i infermer; promoció de l'obtenció de cites per Sanitat Respon i Internet; protocol·lització de l'atenció a les demandes sense cita.

      Resultats: mitjana de demora per cita prèvia 0,31 (metge) i 0,16 (infermer); resolució de visites sense cita prèvia per infermeria 76,28%; entrega del 75% dels resultats analítics per telèfon; SQA 601,13 metge, 607,44 infermer.

      Conclusions: l'augment de competències d’administratius i infermer i la reorganització dels processos per fer-lo efectiu millorar l'accés i la qualitat dels resultats de l'atenció en un consultori rural.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno