Ester Oliveras Sobrevias, Patrícia Crespo Sogas, Marina Muñoz
We analyse the presence of the gender perspective in the Economics and Business Degrees at Universitat Pompeu Fabra, the results showing a very poor presence. This fact help maintain two false beliefs: (i) equality between men and women and (ii) confidence that time will be enough to eradicate gender inequality. By not offering gender-sensitive teaching, students are unable to reflect on the subject and it discourages a critical vision of economy and society.
S'analitza la incorporació de la perspectiva de gènere en els Graus d'Economia i Empresa de la UPF. Els resultats mostren una presència gairebé nula. Això és tradueix en perpetrar dues falses creençes (i) la igualtat entre homes i dones i (ii) que el pas del temps serà suficient per a eliminar les desigualtats de gènere. Al oferir una docència cega al gènere, s’incapacita a l’alumnat a reflexionar sobre el tema i no fomenta una visió crítica en l’economia i la societat.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados