Sílvia Espinosa Mirabet, Inés Ferrer Real, Gerusa Giménez Leal, Jaume Puig Bargués, Marianna Soler Ortega
L'aprenentatge basat en projectes (APP) és una metodologia activa de molt interès en l'ensenyament universitari. Molts professors en són coneixedors però, d'aquests, n'hi ha relativament pocs que la utilitzin. Un dels principals motius és que no tenen referències properes sobre les quals poder dissenyar i implementar un APP efectiu. Per a intentar solucionar aquest problema, s'ha dissenyat una guia, a partir de l'experiència de diferents professors, per ajudar a implentar l'APP.
Project-based learning (PBL) is an active methodology of great interest for University teaching. Many professors know about PBL, but few of them use it. One of the main reasons is that these professors do not have close references that allow them to efficiently design and implement a PBL. To try to overcome this problem, a guide based on the experience of different professors has been designed for helping in carrying out a PBL.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados