Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de El rol del feedback en el desenvolupament de competències cognitives i metacognitives: Experiència amb estudiants de primer any de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB

Anna Díaz Vicario, Aleix Barrera Corominas, Georgeta Ion

  • català

    Exposem l’experiència d’aplicació d’estratègies de feedback entre iguals per a la millorade les competències cognitives i metacognitives amb estudiants de 1r curs de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB. Per avaluar l’experiència un total de 461 estudiants han respost un qüestionari. Els resultats evidencien com el feedback entre iguals contribueix a l’aprenentatge, a la millora de la comprensió de les tasques i a la capacitat per avaluar millor el propi treball i el dels companys.

  • English

    This paper presents an experience of apply strategies of peer-feedback for the improvement of cognitive and metacognitive skills of first-year students of the Faculty of Education of the UAB. In order to evaluate and validate the experience, 461 students answered a questionnaire. Results show how peer feedback contributes: to the learning process, to a better understanding of the academic task, and to the ability to evaluate one’s own task and peer tasks.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus