Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Un model integral per a l' avaluació de les diferents dimensions competencials d'una asignatura del grau de medicina

Eduard Peñascal Pujol, Jorge Soler Gonzalez, Antoni Plana Blanco, Antoni Rodriguez Rosich, Araceli Fuentes, Miquel Buti Solè

  • English

    We present an evaluable system for second year subject of the medicine’s degree,in which we work about communication and primary care skills.We have designed an evaluation summative and formative, in which we can measure the learning level related with knowledge, abilities and attitude.The student has to make video tapes, reflexive practice, knowledge tests, medical case works and objective structured clinical evaluation. The students themselves act like evaluators of the videtapes, peer review.

  • català

    Presentem un model avaluatiu per una assignaturadel segon curs del grau de medicina, amb competències de comunicació i medicina de família. Hem dissenyat una avaluació sumativa i formativa, que permet mesurar el nivell d' aprenentatge relacionat amb coneixements, habilitats i actituds. Els alumnes realitzen videogravacions, pràctica reflexiva, examen de coneixements, treballs de casos clínics, estacions en una ACOE i participen com avaluadors en les videogravacions, tipus peer review.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus