InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Children's Counterfactual Reasoning About Causally Overdetermined Events.
Angela Nyhout, Lena Henke, Patricia A. Ganea
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 2, 2019, págs. 610-622
Out of Reach, Out of Mind? Infants’ Comprehension of References to Hidden Inaccessible Objects
Maria A. Osina, Megan M. Saylor, Patricia A. Ganea
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 5, 2017, págs. 1572-1580
Learning to Learn From Stories: Children's Developing Sensitivity to the Causal Structure of Fictional Worlds
Caren M. Walker, Alison Gopnik, Patricia A. Ganea
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 1, 2015, págs. 310-318
Young Children’s Learning and Transfer of Biological Information From Picture Books to Real Animals
Patricia A. Ganea, Lili Ma, Judy S. DeLoache
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 82, Nº. 5, 2011, págs. 1421-1433
Not Doing What You Are Told: Early Perseverative Errors in Updating Mental Representations via Language
Patricia A. Ganea, Paul L. Harris
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 2, 2010, págs. 457-463
Infants' Use of Shared Linguistic Information to Clarify Ambiguous Requests
Patricia A. Ganea, Megan M. Saylor
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 78, Nº. 2, 2007, págs. 493-502
Contextual Factors Affect Absent Reference Comprehension in 14-Month-Olds
Patricia A. Ganea
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 76, Nº. 5, 2005, págs. 989-998
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados