InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The Challenge of Linking Research and Practice
Marilyn E. Strutchens, James A. Middleton, Karen King, M. Kathleen Heid, Eric Gutstein, James T. Fey, Matthew Larson, Harry Tunis
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 37, Nº 2, 2006, págs. 76-86
An Agenda for Research Action in Mathematics Education: Beginning the Discussion
Marilyn Hala, Barbara Dougherty, Robert Reys, James A. Middleton, Iris de Loach-Johnson, Eric Gutstein, Beatriz D'Ambrosio, M. Kathleen Heid
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 35, Nº 2, 2004, págs. 74-80
Motivation for achievement in mathematics: Findings, generalizations, and criticisms of the research
Photini A. Spanias, James A. Middleton
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 30, Nº 1, 1999, págs. 65-88
Assessing artistic and problem-solving performance in minority and nonminority students using a
Donna Rae Clasen, James A. Middleton
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 38, Nº 1, 1994, págs. 27-32
James A. Middleton, Adi Wiezel, Amanda Riske, Amanda Jansen, Ethan Smith
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / coord. por Ceneida Fernández Verdú, Salvador Llinares Ciscar, Ángel Gutiérrez Rodríguez, Núria Planas i Raig, Vol. 3, 2022 (Research Reports Ja – Se), ISBN 978-84-1302-177-5, págs. 195-202
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados