Periodo de publicación recogido
|
|
|
The role of geographic distance in completing related acquisitions: : Evidence from U.S. chemical manufacturers
Abhirup Chakrabarti, Will Mitchell
Strategic management journal, ISSN 0143-2095, Vol. 37, Nº 4, 2016, págs. 673-694
Creating repeatable cumulative knowledge in strategic management: : A call for a broad and deep conversation among authors, referees, and editors
Richard A. Bettis, Sendil Ethiraj, Alfonso Gambardella, Constance Helfat, Will Mitchell
Strategic management journal, ISSN 0143-2095, Vol. 37, Nº 2, 2016, págs. 257-261
Question-based innovations in strategy research methods
Ashish Arora, Michelle Gittelman, Sarah Kaplan, John Lynch, Will Mitchell, Nicolaj Siggelkow
Strategic management journal, ISSN 0143-2095, Vol. 37, Nº 1, 2016, págs. 3-9
Buffering and enabling: : The impact of interlocking political ties on firm survival and sales growth
Weining Zhang, Kulwant Singh, Will Mitchell
Strategic management journal, ISSN 0143-2095, Vol. 36, Nº 11, 2015, págs. 1615-1636
Qualitative empirical research in strategic management
Richard A. Bettis, Alfonso Gambardella, Constance Helfat, Will Mitchell
Strategic management journal, ISSN 0143-2095, Vol. 36, Nº 5, 2015, págs. 367-639
In China the right political ties count
Weiting Zheng, Kulwant Singh, Will Mitchell, Lynn S. Paine
Harvard business review, ISSN 0017-8012, Vol. 92, Nº 11, 2014
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados