Periodo de publicación recogido
|
|
|
Trust and the Online Market Maker: A Comment on Etzioni’s Cyber Trust
Kirsten Martin
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 156, Nº. 1, 2019, págs. 21-24
Ethical Implications and Accountability of Algorithms
Kirsten Martin
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 160, Nº. 4, 2019, págs. 835-850
Business and the Ethical Implications of Technology: Introduction to the Symposium
Kirsten Martin, Katie Shilton, Jeffery Smith
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 160, Nº. 2, 2019, págs. 307-317
Formation of Stakeholder Trust in Business and the Role of Personal Values
Michael Pirson, Kirsten Martin, Bidhan Parmar
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 145, Nº. 1, 2017, págs. 1-20
Understanding Privacy Online: Development of a Social Contract Approach to Privacy
Kirsten Martin
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 137, Nº. 3, 2016, págs. 551-569
Regulating Code: : Good Governance and Better Regulation in the Information Age
Kirsten Martin
Business Ethics Quarterly, ISSN-e 2153-3326, Vol. 24, Nº. 4 (Oct2014), 2014, págs. 624-627
R. Edward Freeman, Kirsten Martin, Bidhan Parmar
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 74, Nº. 4, 2007, págs. 303-314
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados