Periodo de publicación recogido
|
|
|
Awarding Sustainable Asia-Pacific Hotel Practices: Rewarding Innovative Practices or Open Rhetoric?
David Weaver, Michael C. G. Davidson, Laura Jane Lawton, Anoop Patiar, Sacha Reid, Nicole Johnston
Tourism recreation research, ISSN 0250-8281, Vol. 38, Nº. 1, 2013, págs. 15-28
Competition, Total Quality Management Practices, and Performance: Evidence from Upscale Hotels
Anoop Patiar, Michael C. G. Davidson, Ying Wang
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 17, Nº. 2, 2012, págs. 195-211
The Experiences of Chinese Tourism and Hospitality Postgraduate Students in Australia
Michael C. G. Davidson, Brian King, Ying Wang
Tourism recreation research, ISSN 0250-8281, Vol. 36, Nº. 1, 2011, págs. 39-48
Chinese leisure tourists: perceptions and satisfaction with Australia
Ying Wang, Michael C. G. Davidson
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 14, Nº. 6, 2009, págs. 737-747
Chinese Student Travel Market to Australia: An Exploratory Assessment of Destination Perceptions
Ying Wang, Michael C. G. Davidson
International journal of hospitality and tourism administration, ISSN 1525-6480, Vol. 9, Nº. 4, 2008, págs. 405-426
The Purchasing Experiencesof Chinese Tourism and Hospitality Students in Australia
Michael C. G. Davidson, Brian King
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 20, Nº. 1, 2008, págs. 30-37
Flexible Labour and Human Resource Management Practices in Small to Medium-sized Entreprises: the Case of the Hotel and Tourism Industry in Australia
Nils Timo, Michael C. G. Davidson
HRM in tourism and hospitality: international perspectives on small to medium-sized business enterprises / Darren Lee-Ross (aut.), 1999, ISBN 0-304-70410-5, págs. 17-36
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados