InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 243, 2022 (Ejemplar dedicado a: El tabú de la salut mental), págs. 4-4
Aprofitar la por amb la confiança de l'esperit
Xavi Nus Garrell
Quaderns de pastoral, ISSN 0210-2048, Nº. 250, 2022 (Ejemplar dedicado a: El prevere del segle XXI), págs. 147-150
El bon tracte, generem espais protectors
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 241, 2021 (Ejemplar dedicado a: Els infants prenen la paraula), págs. 4-5
Mitjans educatius i acompanyament emocional
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 240, 2021 (Ejemplar dedicado a: Fem un món més just), pág. 4
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 239, 2021 (Ejemplar dedicado a: Els nostres protagonistes: el valor educatiu dels centres d'interès), pág. 4
Malgrat la incertesa, ens cal planificar
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 238, 2021 (Ejemplar dedicado a: Cuidem-nos per cuidar), pág. 4
Mantiguem la motivació i la força
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 237, 2021 (Ejemplar dedicado a: El lleure en temps de pandèmia), pág. 4
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 236, 2020 (Ejemplar dedicado a: L'animació de la fe a l'esplai), pág. 4
Fratelli Tutti: germans i germanes tots i totes
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 235, 2020 (Ejemplar dedicado a: Infants, joves i actualitat), pág. 4
Gràcies per fer possible aquest estiu 2020
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 234, 2020 (Ejemplar dedicado a: Adolescents i tecnologia), pág. 4
Estiu 2020: un estiu diferent!
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 233, 2020 (Ejemplar dedicado a: Preparem uns campaments), pág. 4
Els esplais i caus no ens aturem!
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 232, 2020 (Ejemplar dedicado a: Emergència climàtica: com encarar-la des del món del lleure), pág. 5
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 231, 2020 (Ejemplar dedicado a: Un lleure educatiu encara més inclusiu), pág. 4
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 230, 2019 (Ejemplar dedicado a: Eduquem en la violència: canviem el terreny de joc!), pág. 4
Qui acompanya els que acompanyen?
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 229, 2019 (Ejemplar dedicado a: Sota pressió: com superar-la en diferents àmbits), pág. 4
Com impliquem les famílies a les entitats de lleure?
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 228, 2019 (Ejemplar dedicado a: Innovació pedagògica: l'educació en el lleure com a referent), pág. 4
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 227, 2019 (Ejemplar dedicado a: Som un equip! : Desxifrem la complexitat d'educar conjuntament), pág. 4
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 226, 2019 (Ejemplar dedicado a: La força del voluntariat: present i futur de l'acció no lucrativa), pág. 4
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 225, 2019 (Ejemplar dedicado a: Moviments migratoris: Posem-hi el focus des de l'educació en el lleure), pág. 4
Carta d'un monitor/a als Reis Mags d'Orient
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 224, 2018 (Ejemplar dedicado a: El quotidià: la importància d'educar en tots els moments del dia), pág. 3
Fem de les activitats una realitat
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 223, 2018 (Ejemplar dedicado a: Eduquem en hàbits saludables), pág. 4
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 222, 2018 (Ejemplar dedicado a: Construïm un món més just), pág. 4
Reivindiqueu el valor de l'educació en el lleure!
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 220, 2018 (Ejemplar dedicado a: Seguim avançant! La consolidació de l'educació en el lleure de Catalunya), pág. 3
Generació digital: quin paper hi juguem en el lleure educatiu?
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 219, 2018 (Ejemplar dedicado a: El poder de l'educació emocional: utilitzem-la en el lleure), pág. 3
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 218, 2017 (Ejemplar dedicado a: Som comunitat), pág. 3
Dia universal dels drets dels infants: un dia a celebrar!
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 217, 2017 (Ejemplar dedicado a: Famílies i participació: com les involucrem als esplais i als caus), pág. 4
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 216, 2017 (Ejemplar dedicado a: Som inclusius? Com treballar la diferència des del lleure), pág. 4
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 215, 2017 (Ejemplar dedicado a: Educació mediàtica: aprenem a ser crítics des del lleure), págs. 4-4
El Monitor a les colònies: aspectes a tenir en compte per garantir l'èxit de l'activitat
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 201, 2015 (Ejemplar dedicado a: Colònies d'estiu: les claus de l'èxit), pág. 13
La cohesió social i l'arrelament en el món del lleure
Xavi Nus Garrell
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 200, 2014 (Ejemplar dedicado a: El valor del lleure), pág. 10
Xavi Nus Garrell
Monitor educador, ISSN 1139-2339, Nº 127, 2008, pág. 38
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados