Periodo de publicación recogido
|
|
|
Giving the Gift of Goodness: An Exploration of Socially Responsible Gift-Giving.
Todd Green, Julie Tinson, John Peloza
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 134, Nº. 1, 2016, págs. 29-44
Can “Real” Men Consume Ethically? How Ethical Consumption Leads to Unintended Observer Inference
Jingzhi Shang, John Peloza
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 139, Nº. 1, 2016, págs. 129-145
How did the recession change the communication of corporate social responsibility activities?
Todd Green, John Peloza
Long Range Planning, ISSN-e 1873-1872, Vol. 48, Nº. 2, 2015, págs. 108-122
The Marketing of Employee Volunteerism.
John Peloza, Simon Hudson, Derek N. Hassay
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 85, Nº. Extra 2, 2009, págs. 371-386
Meet the Parents: A Parents� Perspective on Product Placement in Children�s Films.
Simon Hudson, David Hudson, John Peloza
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 80, Nº. 2, 2008, págs. 289-304
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados