Periodo de publicación recogido
|
|
|
Legitimation in revolutionary discourse: A critical examination of the discourse of Jerry John Rawlings
John Ganaah, Mark Nartey, Aditi Bhatia
Journal of language and politics, ISSN 1569-2159, Vol. 22, Nº. 1, 2023, págs. 66-86
Transformation of the Digital Payment Ecosystem in India: A Case Study of Paytm
Aditi Bhatia, Brett Caraway
Social Inclusion, ISSN-e 2183-2803, Vol. 11, Nº. 3, 3, 2023 (Ejemplar dedicado a: Expanding the Boundaries of Digital Inclusion: Perspectives From Network Peripheries and Non-Adopters), págs. 320-331
“We shall not flag or fail, we shall go on to the end
Aditi Bhatia, Andrew S. Ross
Journal of language and politics, ISSN 1569-2159, Vol. 21, Nº. 1, 2022, págs. 117-142
Discursive construction of the ‘key’ moment in the Umbrella Movement
Aditi Bhatia
Journal of language and politics, ISSN 1569-2159, Vol. 15, Nº. 5, 2016, págs. 549-566
International genre, local flavour: analysis of PetroChina’s Corporate and Social Responsibility Report
Aditi Bhatia
Revista signos: estudios de lingüística, ISSN-e 0718-0934, ISSN 0035-0451, Nº. 83, 2013, págs. 307-331
Building community in international politics: A study of political press conferences
Aditi Bhatia
Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), ISSN-e 2340-2784, ISSN 1139-7241, Nº. 21, 2011, págs. 117-139
Discursive illusions in the American National strategy of combating terrorism
Aditi Bhatia
Journal of language and politics, ISSN 1569-2159, Vol. 7, Nº. 2, 2008, págs. 201-227
Interdiscursive manipulation in media reporting: the case of the Panama papers in India
Vijay Bhatia, Aditi Bhatia
Power, Persuasion and Manipulation in Specialised Genres: Providing keys to the rhetoric of professional communities / coord. por María Angeles Orts Llopis, Ruth Breeze, Maurizio Gotti, 2017, ISBN 978-3-0343-3010-7, págs. 29-50
Fiona English: Student Writing and Genre: Reconfiguring Academic Knowledge
Aditi Bhatia
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 33, Nº 3, 2012, págs. 354-356
Es reseña de:
Student writing and genre: reconfiguring academic knowledge
Fiona English (ed. lit.)
London : Continuum, 2011
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados