InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
A meta-analysis of the dark side of the American dream: Evidence for the universal wellness costs of prioritizing extrinsic over intrinsic goals.
Emma L. Bradshaw, James H. Conigrave, Ben A. Steward, Kelly A. Ferber, Philip D. Parker, Richard M. Ryan
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 124, Nº. 4, 2023, págs. 873-899
A configural approach to aspirations: The social breadth of aspiration profiles predicts well-being over and above the intrinsic and extrinsic aspirations that comprise the profiles
Emma L. Bradshaw, Baljinder Sahdra, Joseph Ciarrochi, Philip D. Parker, Tamás Martos, Richard M. Ryan
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 120, Nº. 1, 2021, págs. 226-256
Self-determination theory applied to physical education: A systematic review and meta-analysis
Diego Vasconcellos, Philip D. Parker, Toni Hilland, Renata Cinelli, Katherine B. Owen, Nathanial Kapsal, Jane Lee, Devan Antczak, Nikos Ntoumanis, Richard M. Ryan, Chris Lonsdale
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 7, 2020, págs. 1444-1469
Daily stress and the benefits of mindfulness: Examining the daily and longitudinal relations between present-moment awareness and stress responses
James N. Donald, Paul W.B. Atkins, Philip D. Parker, Alison M. Christie, Richard M. Ryan
Journal of Research in Personality, ISSN-e 1095-7251, Vol. 65, Nº. 0, 2016, págs. 30-37
Competence-impeding electronic games and players' aggressive feelings, thoughts, and behaviors
Andrew K. Przybylski, Edward L. Deci, C. Scott Rigby, Richard M. Ryan
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 106, Nº. 3, 2014, págs. 441-457
Psychological Need Thwarting in the Sport Context: Assessing the Darker Side of Athletic Experience
Kimberley J. Bartholomew, Nikos Ntoumanis, Richard M. Ryan, Cecilie Thogersen-Ntoumani
Journal of sport and exercise psychology, ISSN 0895-2779, Vol. 33, Nº. 1, 2011, págs. 75-102
Hyungshim Jang, Johnmarshall Reeve, Richard M. Ryan, Ahyoung Kim
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 101, Nº. 3, 2009, págs. 644-661
What makes lessons interesting?: The role of situational and individual factors in three school subjects
Yi-Miau Tsai, Mareike Kunter, Oliver Lüdtke, Ulrich Trautwein, Richard M. Ryan
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 100, Nº. 2, 2008, págs. 460-472
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados