Periodo de publicación recogido
|
|
|
Developing reading fluency and comprehension using repeated reading: Evidence from longitudinal student reports
Greta Gorsuch, Etsuo Taguchi
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 14, Nº. 1, 2010, págs. 27-59
Greta Gorsuch
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 42, Nº. 3, 2009, págs. 505-540
Discipline-specific practica for international teaching assistants
Greta Gorsuch
English for specific purposes: An international journal of ESP, ISSN 0889-4906, Vol. 25, Nº 1, 2006, págs. 90-108
EFL Educational Policies and Educational Cultures: Influences on Teachers´ Approval of Communicative Activities.
Greta Gorsuch
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 34, Nº. 4, 2000, págs. 675-710
Carmen Munoz (ed.): Intensive Exposure Experiences in Second Language Learning
Greta Gorsuch (res.)
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 35, Nº 5, 2014, págs. 615-617
Es reseña de:
Intensive exposure experiences in second language learning
Carmen Muñoz (ed. lit.)
Bristol : Multilingual Matters, 2012
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados