Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Les marques són més importants que els països: entrevista a Manuel Castells
Mar Jiménez
Paradigmes: economia productiva i coneixement, ISSN 2013-150X, Nº. 5, 2010 (Ejemplar dedicado a: Economia de la identitat: diferenciació i marca de país), págs. 24-31
Mar Jiménez
Paradigmes: economia productiva i coneixement, ISSN 2013-150X, Nº. 4, 2010 (Ejemplar dedicado a: La internacionalització dels serveis), págs. 218-219
"A Catalunya, la clau per al canvi és la gent imaginativa i creativa": entrevista a Riel Miller
Mar Jiménez
Paradigmes: economia productiva i coneixement, ISSN 2013-150X, Nº. 3, 2009 (Ejemplar dedicado a: Oportunitats de futur per a l'economia catalana), págs. 30-38
"Europa s'ha de concentrar en la tecnologia i ha de triar els quatre o cinc sectors en què vol ser potent": entrevista a Vijay Govindarajan
Mar Jiménez
Paradigmes: economia productiva i coneixement, ISSN 2013-150X, Nº. 3, 2009 (Ejemplar dedicado a: Oportunitats de futur per a l'economia catalana), págs. 126-129
"La crisi s'ha originat per una regulació insuficient i deficient": entrevista a Emilio Ontiveros
Mar Jiménez
Paradigmes: economia productiva i coneixement, ISSN 2013-150X, Nº. 2, 2009 (Ejemplar dedicado a: Canvi de cicle o canvi de model?), págs. 126-134
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados