InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The interactive animated e-book as a word learning device for kindergartners
D. J. H. Smeets, Adriana G. Bus
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 36, Nº 4, 2015, págs. 899-920
Linguistic Diversity: A Contributory Factor to Reading Problems in Zambian Schools
Geofrey Tambulukani, Adriana G. Bus
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 33, Nº 2, 2012, págs. 141-160
Verna A. C. van der Kooy-Hofland, Jacoba van der Kooy, Adriana G. Bus, Marinus H. van Ijzendoorn, Gouke J. Bonsel
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 2, 2012, págs. 337-349
Online tutoring as a pivotal quality of web-based early literacy programs.
Cornelia A. T. Kegel, Adriana G. Bus
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 1, 2012, págs. 182-192
Low-income immigrant pupils learning vocabulary through digital picture storybooks.
Marian J. A. J. Verhallen, Adriana G. Bus
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 1, 2010, págs. 54-61
The promise of multimedia stories for kindergarten children at risk
Marian J. A. J. Verhallen, Adriana G. Bus, Maria T. de Jong
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 98, Nº. 2, 2006, págs. 410-419
Joint book reading makes for success in learning to read: A meta-analysis on intergenerational
Marinus H. van Ijzendoorn, Adriana G. Bus
Review of educational research, ISSN 0034-6543, Vol. 65, Nº 1, 1995, págs. 1-21
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados