Periodo de publicación recogido
|
|
|
It's All in the Game: A 3D Learning Model for Business Ethics
Suzy Jagger, Diane Sloan, Haytham Siala
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 137, Nº. 2, 2016, págs. 383-403
Yes, you can teach an old dog new tricks. Contextualisation, embedding and mapping: the CEM model, a new way to define and engage staff and students in the delivery of an English language and study skills support programme: a case study of Heriot-Watt and Norhumbria University.
Diane Sloan, Elizabeth Porter, Olwyn Alesander
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 50, Nº 3 (August), 2013, págs. 284-296
The management of English language support in postgraduate business education: the CEM Model (contextualisation, embedding and mapping)
Diane Sloan, Elizabeth Porter
The international journal of management education, ISSN 1472-8117, Vol. 7, Nº 2, 2009, págs. 51-58
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados