InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Humor as Safe House in the Foreign Language Classroom.
Anne Pomerantz, Nancy D. Bell
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 95, Nº 0, 2011, págs. 148-161
Learning about and through humor in the second language classroom
Nancy D. Bell
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 13, Nº. 3, 2009, págs. 241-258
Learning to Play, Playing to Learn: FL Learners as Multicompetent Language Users
Anne Pomerantz, Nancy D. Bell
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 28, Nº 4, 2007 (Ejemplar dedicado a: Language Creativity in Everyday Contexts), págs. 556-578
Literacy and Language Diversity in the United States, second edition.: T.G. Wiley
Nancy D. Bell
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 9, Nº. 6, 2006, págs. 742-744
Exploring L2 Language Play as an Aid to SLL: A Case Study of Humour in NS-NNS Interaction
Nancy D. Bell
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 26, Nº 2, 2005, págs. 192-218
Facilitating Second Language Acquisition in Elementary and Secondary Physical Education Classes
David Lorenzi, Nancy D. Bell
JOPERD: Journal of physical education, recreation and dance, ISSN 0730-3084, Vol. 75, Nº 6, 2004, págs. 46-51
Research note: Perceived vitality and context: A national majority in a minority setting
Louis Young, Nancy D. Bell, Howard Giles
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 9, Nº. 3, 1988, págs. 285-289
Nancy D. Bell
The Routledge Handbook of Language and Creativity / coord. por Rodney H. Jones, 2016, ISBN 978-1-315-69456-6, págs. 129-142
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados