InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
From A (Aggression) to V (Victimization): Peer status and adjustment among academically gifted students in early adolescence
Kristen F. Peairs, Martha Putallaz, Philip R. Costanzo
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 63, Nº 3, 2019 (Ejemplar dedicado a: Understanding gifted perspectives), págs. 185-200
When lightning strikes twice: : Profoundly gifted, profoundly accomplished
Matthew C. Makel, Harrison J. Kell, David Lubinski, Martha Putallaz, Camilla P. Benbow
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 27, Nº. 7, 2016, págs. 1004-1018
Gifted students' implicit beliefs about intelligence and giftedness
Matthew C. Makel, Kate E. Snyder, Chandler Thomas, Patrick S. Malone, Martha Putallaz
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 59, Nº 4, 2015, págs. 203-212
Gifted students' perceptions of an accelerated summer program and social support
Seon-Young Lee, Paula Olszewski-Kubilius, Matthew C. Makel, Martha Putallaz
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 59, Nº 4, 2015, págs. 265-282
Matthew C. Makel, Jonathan Wai, Martha Putallaz, Patrick S. Malone
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 59, Nº 3, 2015, págs. 177-189
Matthew C. Makel, Martha Putallaz, Jonathan Wai
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 56, Nº 4, 2012, págs. 198-201
Matthew C. Makel, Seon-Young Lee, Paula Olszewski-Kubilius, Martha Putallaz
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 3, 2012, págs. 778-792
Academic giftedness and alcohol use in early adolescence
Kristen F. Peairs, Dawn Eichen, Martha Putallaz, Philip R. Costanzo, Christina L. Grimes
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 55, Nº 2, 2011, págs. 95-110
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados