Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The explicit/implicit knowledge distinction and working memory: Implications for second-language reading comprehension
Gülcan Erçetin, Cem Alptekin
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 34, Nº 4, 2013, págs. 727-753
Cem Alptekin, Gülcan Erçetin
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 45, Nº. 2, 2011, págs. 235-266
The Effectiveness of a Theme-based Syllabus for Young L2 Learners
Cem Alptekin, Gülcan Erçetin, Yasemin Bayyurt
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 28, Nº. 1, 2007, págs. 1-17
Lateral preference and L2 proficiency
Cem Alptekin, Elif Çetin
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Nº. 103-104, 1994, págs. 39-56
Target-language culture in EFL materials
Cem Alptekin
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 47, Nº 2, 1993, págs. 136-143
The role of cognitive and hemispheric processing styles in L2 learning
Cem Alptekin
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Nº. 85-86, 1989, págs. 105-121
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados