Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Children's perceived and ideal body image: social marketing implications
Simone Pettigrew, Melanie Pescud, Robert J. Donovan
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, ISSN 1865-1984, Vol. 7, Nº. 1, 2010, págs. 21-36
Is children's knowledge of fruit and vegetable recommendations related to their intakes?
Simone Pettigrew, Melanie Pescud, Robert J. Donovan
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, ISSN 1865-1984, Vol. 6, Nº. 2, 2009, págs. 109-118
The Effect of Duration of Resistance Training Interventions in Children Who Are Overweight or Obese
Melissa Sgro, Michael R. McGuigan, Simone Pettigrew, Robert U. Newton
Journal of strength and conditioning research: the research journal of the NSCA, ISSN 1064-8011, Vol. 23, Nº. 4, 2009, págs. 1263-1270
Fiona E. McGuigan, Melissa Tatasciore, Robert U. Newton, Simone Pettigrew
Journal of strength and conditioning research: the research journal of the NSCA, ISSN 1064-8011, Vol. 23, Nº. 1, 2009, págs. 80-85
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados