InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Evidence-Based Assessment in Special Education Research: Advancing the Use of Evidence in Assessment Tools and Empirical Processes
Elizabeth Talbott, Andrés de los Reyes, Devin M. Kearns, Jeannette Mancilla-Martinez, Mo Wang
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 89, Nº. 4, 2023, págs. 467-487
Unpacking the unique relationship between set for variability and word reading development: Examining word- and child-level predictors of performance
Ashley A. Edwards, Laura M. Steacy, Noam Siegelman, Valeria M. Rigobon, Devin M. Kearns, Jay G. Rueckl, Donald L. Compton
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 6, 2022, págs. 1242-1256
Using moderator analysis to identify the first-grade children who benefit more and less from a reading comprehension program: A step toward aptitude-by-treatment interaction
Douglas Fuchs, Devin M. Kearns, Lynn S. Fuchs, Amy Elleman, Jennifer K. Gilbert, Samuel Patton, Peng Peng, Donald L. Compton
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 85, Nº. 2, 2019 (Ejemplar dedicado a: Moderation analysis as a method of understanding for whom validated interventions work / coord. por Douglas Fuchs, Lynn S. Fuchs), págs. 229-247
The role of semantic information in children’s word reading: Does meaning affect readers’ ability to say polysyllabic words aloud?
Devin M. Kearns, Reem Al Ghanem
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 6, 2019, págs. 933-956
Reading comprehension and co-teaching practices in Middle School English Language Arts classrooms
Jade Wexler, Devin M. Kearns, Christopher J. Lemons, Marisa Mitchell, Erin Clancy, Kimberly A. Davidson, Anne Sinclair, Yan Wei
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 84, Nº. 4, 2018, págs. 384-402
Laura M. Steacy, Devin M. Kearns, Jennifer K. Gilbert, Donald L. Compton, Eunsoo Cho, Esther R. Lindström, Alyson A. Collins
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 1, 2017, págs. 51-69
Exploring the connection between arithmetic and prealgebraic reasoning at first and second grade
Sarah R. Powell, Devin M. Kearns, Melissa K. Driver
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 7, 2016, págs. 943-959
How elementary-age children read polysyllabic polymorphemic words
Devin M. Kearns
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 2, 2015, págs. 364-390
Probing lexical representations: Simultaneous modeling of word and reader contributions to multidimensional lexical representations
A. Goodwin, Jennifer K. Gilbert, Sun Joo Cho, Devin M. Kearns
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 2, 2014, págs. 448-468
Word and person effects on decoding accuracy: A new look at an old question
Jennifer K. Gilbert, Donald L. Compton, Devin M. Kearns
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 103, Nº. 2, 2011, págs. 489-507
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados