InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Expectations About Ethnic Peer Group Inclusivity: The Role of Shared Interests, Group Norms, and Stereotypes
Aline Hitti, Melanie Killen
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 5, 2015, págs. 1522-1537
When does the in-group like the out-group? Bias among children as a function of group norms
Adam Rutland, Aline Hitti, Kelly Lynn Mulvey, Dominic Abrams, Melanie Killen
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 26, Nº. 6, 2015, págs. 834-842
Social Exclusion in Childhood: A Developmental Intergroup Perspective
Melanie Killen, Kelly Lynn Mulvey, Aline Hitti
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 3, 2013, págs. 772-790
Development of Intra- and Intergroup Judgments in the Context of Moral and Social-Conventional Norms
Melanie Killen, Adam Rutland, Dominic Abrams, Kelly Lynn Mulvey, Aline Hitti
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 3, 2013, págs. 1063-1080
Taking it to the classroom: Number board games as a small group learning activity
Geetha B. Ramani, Robert S. Siegler, Aline Hitti
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 3, 2012, págs. 661-672
Social exclusion and culture: the role of group norms, group identity and fairness
Aline Hitti, Kelly Lynn Mulvey, Melanie Killen
Anales de psicología, ISSN-e 1695-2294, ISSN 0212-9728, Vol. 27, Nº. 3, 2011, págs. 587-599
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados