Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Gazing child labour rights in COVID-19 through the lens of humanistic approach
Vidhi Singh, Shalini Singh, Abhilash Arun Sapre, Barkha Dodai
Revista Brasileira de Direito, ISSN-e 2238-0604, Vol. 19, Nº. 1, 2023 (Ejemplar dedicado a: RBD. Jan.-Abril./2023; e4820)
Borut Mikulec, Shalini Singh, Jan Schiller, Devaraj Balappagari, Syed Tauseef Ahmad Tirmize
Sisyphus: Journal of Education, ISSN-e 2182-9640, Vol. 10, Nº. 2, 2022 (Ejemplar dedicado a: International perspectives on comparative analysis: policy and practices in adult education), págs. 37-60
Crisis as a window of opportunity for affirmative action: Comparative study from high, middle and low-income countries
Shalini Singh, Nitish Anand
New seeds for a world to come: policies, practices and lives in adult education and learning: Proceedings of the 10th ESREA Triennial Conference University of Milano Bicocca, Department of Human Sciences for Education 29 September- 1 October 2022 / coord. por Laura Formenti, Andrea Galimberti, Gaia Del Negro, 2023, ISBN 978-88-5526-918-6, págs. 357-363
Transitions in the policies for the education of adults: Comparing the funding regimes in Denmark and Slovenia
Shalini Singh, Soren Eilers, Tadej Košmerl
New seeds for a world to come: policies, practices and lives in adult education and learning: Proceedings of the 10th ESREA Triennial Conference University of Milano Bicocca, Department of Human Sciences for Education 29 September- 1 October 2022 / coord. por Laura Formenti, Andrea Galimberti, Gaia Del Negro, 2023, ISBN 978-88-5526-918-6, págs. 365-370
Karin Reinhard, Shalini Singh
Work-Integrated Learning in Engineering, Built Enviroment and Technology: Diverdity of Practice in Practice, 2011, ISBN 978-1-60960-547-6, págs. 245-255
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados