InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Reconsidering jigsaw social psychology: Longitudinal effects on social interdependence, sociocognitive conflict regulation, motivation, and achievement
Cary J. Roseth, You-kyung Lee, William A. Saltarelli
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 1, 2019, págs. 149-169
Cooperative learning in middle school: A means to improve peer relations and reduce victimization, bullying, and related outcomes
Mark J. Van Ryzin, Cary J. Roseth
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 110, Nº. 8, 2018, págs. 1192-1201
Effects of transitional bilingual education on Spanish-speaking preschoolers' literacy and language development: year 2 results
Lillian K. Durán, Cary J. Roseth, Patricia Hoffman
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 36, Nº 4, 2015, págs. 921-951
Andy J. Saltarelli, Cary J. Roseth
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 4, 2014, págs. 946-960
Cary J. Roseth, Andy J. Saltarelli, Chris R. Glass
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 103, Nº. 4, 2011, págs. 804-820
Character education, moral education and moral-character education
Cary J. Roseth
Handbook of educational psychology, 2016, ISBN 978-0-415-89482-1, págs. 213-228
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados