InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
New understandings of the rise of English as a medium of instruction in higher education: the role of key performance indicators and institutional profiling
Anna Kristina Hultgren, Robert Wilkinson
International journal of the sociology of language, ISSN 0165-2516, Nº. 277, 2022 (Ejemplar dedicado a: Linguistic justice and global English), págs. 47-59
Two types of reflections about English as a medium of instruction
René Gabriëls, Robert Wilkinson
European journal of language policy, ISSN 1757-6822, Vol. 13, Nº. 2, 2021, págs. 161-180
Content and language integration at universities?: Collaborative reflections
Robert Wilkinson
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 21, Nº. 5, 2018 (Ejemplar dedicado a: Content and Language Integration in Higher Education: Instructional Practices and Teacher Development), págs. 607-615
Contrasting attitudes towards a bilingual institutional language policy under internationalization
Robert Wilkinson
Fachsprache: Journal of Professional and Scientific, ISSN 1017-3285, Vol. 36, Nº. 1-2, 2014, págs. 11-29
If all business education were in English, would it matter?
Robert Wilkinson
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Nº. 161, 2011, págs. 111-123
Content and language integrated learning (CLIL) in Higher Education: an issue reising workshop
Glenn Ole Hellekjaer, Robert Wilkinson
Language for special purposes: perspectives for the new millennium / coord. por Felix Mayer, Vol. 1, 2001 (Linguistics and cognitive aspects, knowledge representation and computational linguistics, terminology, lexicography, and didactics), ISBN 3823358529, págs. 398-408
Training techniques for effective and productive meetings
Robert Wilkinson
Actas de las II Jornadas de Lenguas para Fines Específicos / coord. por Sebastián Barrueco García, Esther Hernández Longas, María José Sánchez de Nieva, Lina Sierra Ayala, 1993, ISBN 978-84-8138-001-9, págs. 39-50
Slobodanka Dimova, Anna Kristina Hultgren & Christian Jensen (Eds.) (2015): English-Medium Instruction in European Higher Education
Robert Wilkinson
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 6, Nº. 1, 2018, págs. 149-152
Es reseña de:
English-medium instruction in European higher education
Slobodanka Dimova (ed. lit.), Anna Kristina Hultgren (ed. lit.), Christian Jensen (ed. lit.)
Boston : De Gruyter Mouton, 2015
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados