InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
English Language Learners' Access to and Attainment in Postsecondary Education
Yasuko Kanno, Jennifer G. Cromley
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 47, Nº. 1, 2013, págs. 89-121
NNES Doctoral Students in English-Speaking Academe: The Nexus between Language and Discipline
Yu-Jung Chang, Yasuko Kanno
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 31, Nº 5, 2010, págs. 671-692
Becoming Biliterate: A Study of Two-way Bilingual Immersion Education: Bertha Pérez
Yasuko Kanno
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 8, Nº. 6, 2005, págs. 617-620
Bilingualism and Identity: The Stories of Japanese Returnees
Yasuko Kanno
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 3, Nº. 1, 2000, págs. 1-18
Sending mixed Messages: Language Minority Education at a Japanese Public Elementary School
Yasuko Kanno
Negotiation of identities in multilingual contexts / coord. por Aneta Pavlenko, Adrian Blackledge, 2004, ISBN 1-85359-646-9, págs. 316-338
Bilingualism in international schools: a model for enriching language education
Yasuko Kanno
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 12, Nº. 2, 2009 (Ejemplar dedicado a: Conflicts and tensions in classroom codeswitching), págs. 243-246
Es reseña de:
Bilingualism in international schools: a model for enriching language education
Maurice Carder
Clevedon : Multilingual Matters, 2007
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados