InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The case for embodied instruction: The instructor as a source of attentional and social cues in video lectures.
Andrew T. Stull, Logan Fiorella, Richard E. Mayer
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 7, 2021, págs. 1441-1453
Fostering generative learning from video lessons: Benefits of instructor-generated drawings and learner-generated explanations
Logan Fiorella, Andrew T. Stull, Shelbi Kuhlmann, Richard E. Mayer
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 5, 2020, págs. 895-906
Performing under challenge: The differing effects of ability and normative performance goals
Logan Fiorella, Shelbi Kuhlmann
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 4, 2020, págs. 811-822
Instructor presence in video lectures: The role of dynamic drawings, eye contact, and instructor visibility
Logan Fiorella, Andrew T. Stull, Shelbi Kuhlmann, Richard E. Mayer
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 7, 2019, págs. 1162-1171
Enhancing example-based learning: Teaching on video increases arousal and improves problem-solving performance.
Vincent Hoogerheide, Alexander Renkl, Logan Fiorella, Fred Paas, Tamara van Gog
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 1, 2019, págs. 45-56
It’s all a matter of perspective: Viewing first-person video modeling examples promotes learning of an assembly task.
Logan Fiorella, Tamara van Gog, Vincent Hoogerheide, Richard E. Mayer
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 5, 2017, págs. 653-665
Effects of observing the instructor draw diagrams on learning from multimedia messages
Logan Fiorella, Richard E. Mayer
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 4, 2016, págs. 528-546
Paper-based aids for learning with a computer-based game
Logan Fiorella, Richard E. Mayer
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 4, 2012, págs. 1074-1082
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados