Periodo de publicación recogido
|
|
|
Pre- and in-service teachers’ perceived value of an experimental real analysis course for teachers
Will McGuffey, Ruby Quea, Keith Weber, Nick Wasserman, Timothy Fukawa-Connelly, Juan Pablo Mejía-Ramos
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 50, Nº. 8, 2019, págs. 1166-1190
Mathematics Majors' Diagram Usage When Writing Proofs in Calculus
Juan Pablo Mejía-Ramos, Keith Weber
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 50, Nº 5, 2019, págs. 478-488
Kristen Lew, Juan Pablo Mejía-Ramos
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 50, Nº 2, 2019, págs. 121-155
Informal Content and Student Note-Taking in Advanced Mathematics Classes
Timothy Fukawa-Connelly, Keith Weber, Juan Pablo Mejía-Ramos
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 48, Nº 5, 2017, págs. 567-579
Kristen Lew, Timothy Patrick Fukawa-Connelly, Juan Pablo Mejía-Ramos, Keith Weber
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 47, Nº 2, 2016, págs. 162-198
Doceamus: How to Help Students Understand Lectures in Advanced Mathematics
Keith Weber, Kristen Lew, Timothy Fukawa-Connelly, Juan Pablo Mejía-Ramos
Notices of the American Mathematical Society, ISSN 0002-9920, Vol. 63, Nº. 10, 2016, págs. 1190-1199
On Mathematicians' Proof Skimming: A Reply to Inglis and Alcock. A Response to Weber and Mejía-Ramos
Keith Weber, Juan Pablo Mejía-Ramos
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 44, Nº 2, 2013, págs. 464-465
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados