Instituciones
Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Correction to “Reflections of an ACS Affiliated Liaison during Covid-19: A University and AP Chemistry AACT Team”
Julie B. Ealy, Jessica Stauffer
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 10, 2020, págs. 3914-3914
Reflections of an ACS Affiliated Liaison during Covid-19: A University and AP Chemistry AACT Team
Julie B. Ealy, Jessica Stauffer
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 9, 2020, págs. 3290-3294
Visualization of Kinetics: Stimulating Higher-Order Thinking via Visualization
Julie B. Ealy
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 93, Nº 2, 2016, págs. 394-396
Development and Implementation of a First-Semester Hybrid Organic Chemistry Course: Yielding Advantages for Educators and Students
Julie B. Ealy
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 90, Nº 3, 2013, págs. 303-307
Julie B. Ealy, Alexandra Rodriguez Negron, Jessica Stephens, Rebecca Stauffer, Stanley D. Furrow
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 84, Nº 12, 2007, págs. 1965-1967
Mentoring an Undergraduate Research Student in the Structural and Nonstructural Properties of Drugs
Julie B. Ealy, Veronica Kvarta
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 83, Nº 12, 2006, pág. 1779
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados