InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Immediate vs. delayed prompts, individual differences in working memory, and L2 development
Ehsan Rassaei
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 33, Nº. 3, 2024, págs. 649-672
Effects of mobile-mediated dynamic and nondynamic glosses on L2 vocabulary learning: A Sociocultural Perspective
Ehsan Rassaei
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 104, Nº 1, 2020, págs. 284-303
Computer-mediated textual and audio glosses, perceptual style and L2 vocabulary learning
Ehsan Rassaei
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 22, Nº. 6, 2018, págs. 657-675
Effects of three forms of reading-based output activity on L2 vocabulary learning
Ehsan Rassaei
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 21, Nº. 1, 2017 (Ejemplar dedicado a: Vocabulary), págs. 76-95
Recasts, field dependence/independence cognitive style, and L2 development
Ehsan Rassaei
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 19, Nº. 4, 2015, págs. 499-518
Scaffolded Feedback, Recasts, and L2 Development: A Sociocultural Perspective.
Ehsan Rassaei
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 98, Nº 1, 2014, págs. 417-431
The effects of synonym generation and oral output on incidental and intentional vocabulary learning
Ehsan Rassaei
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Nº. 164, 2012, págs. 1-21
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados