InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Postfeminist sensibilities and the male gaze in Charlie's Angels (2019): "I think women can do anything"
Jono Van Belle, Jasmine Lietaert, Stijn Joye
Observatorio (OBS*), ISSN-e 1646-5954, Vol. 17, No 2, 2023, págs. 264-280
Batman returns, again and again: An exploratory enquiry into the recent ‘Batman’ film franchise, artistic imitation and fan appreciation
Stijn Joye, Tanneke Van de Walle
Catalan journal of communication & cultural studies, ISSN 1757-1898, Vol. 7, Nº. 1, 2015, págs. 37-50
Audience motivations to donate: The case of the Catalan telethon La Marató de TV3
Marta Domènech Baldó, Stijn Joye, Pieter Maeseele
Catalan journal of communication & cultural studies, ISSN 1757-1898, Vol. 4, Nº. 1, 2012, págs. 57-71
News media and the (de)construction of risk: How Flemish newspapers select and cover international disasters
Stijn Joye
Catalan journal of communication & cultural studies, ISSN 1757-1898, Vol. 2, Nº. 2, 2010 (Ejemplar dedicado a: 'The communicative turn in risk communication: Theory and practice), págs. 253-266
Stijn Joye (res.)
International Journal of Digital Television, ISSN-e 2040-4190, Vol. 5, Nº. 2, 2014, págs. 194-195
Es reseña de:
The Global News Challenge: Market Strategies of International Broadcasting Organizations in Developing Countries
Anne Geniets
New York : Routledge, 2013
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados