InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Dynamic Processes of Territorial Embeddedness in International Online Fashion Retailing.
Steve Wood, Neil M. Coe, Iain Watson, Christoph Teller
Economic geography, ISSN 0013-0095, Vol. 95, Nº. 5, 2019, págs. 467-493
Variegated National Retail Markets: Negotiating Transformation through Regulation in Malaysia and Thailand.
Alexandra Dales, Neil M. Coe, Martin Hess
Economic geography, ISSN 0013-0095, Vol. 95, Nº. 1, 2019, págs. 90-111
Toward a Dynamic Theory of Global Production Networks.
Henry Wai-chung Yeung, Neil M. Coe
Economic geography, ISSN 0013-0095, Vol. 91, Nº. 1, 2015, págs. 29-58
Learning the City: Knowledge and Translocal Assemblage
Neil M. Coe, Ananya Roy, Kevin Ward, Andrew J.L. Harris, Ola Söderström, Tim Bunnell, Colin McFarlane
Urban geography, ISSN 0272-3638, Vol. 34, Nº. 1, 2013, págs. 131-150
The Market Makers: How Retailers Are Reshaping the Global Economy - Edited by G. G. Hamilton, M. Petrovic, and B. Senauer.
Neil M. Coe
Economic geography, ISSN 0013-0095, Vol. 88, Nº. 4, 2012, págs. 447-449
Wal-Mart World: The World’s Biggest Corporation in the Global Economy. Edited by Stanley D. Brunn
Neil M. Coe
Economic geography, ISSN 0013-0095, Vol. 83, Nº. 4, 2007, págs. 455-457
The Strategic Localization of Transnational Retailers: The Case of Samsung-Tesco in South Korea.
Neil M. Coe
Economic geography, ISSN 0013-0095, Vol. 82, Nº. 1, 2006, págs. 61-88
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados