Instituciones
Periodo de publicación recogido
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Have we illuminated the dark? Shifting perspectives on ‘dark’ tourism
G. J. Ashworth, Rami K. Isaac
Tourism recreation research, ISSN 0250-8281, Vol. 40, Nº. 3, 2015, págs. 316-325
Consuming heritage places: revisiting established assumptions
G. J. Ashworth
Tourism recreation research, ISSN 0250-8281, Vol. 35, Nº. 3, 2010, págs. 281-290
Moving from to Grey Tourism: Reinventing Malta
G. J. Ashworth, John E. Tunbridge
Tourism recreation research, ISSN 0250-8281, Vol. 30, Nº. 1, 2005, págs. 45-54
Historicidad, turismo y política urbana: exploración de la relación entre los tres factores
G. J. Ashworth
PH: Boletín del Instituto Andaluz del Patrimonio Histórico, ISSN 2340-7565, Año nº 11, Nº 42, 2003 (Ejemplar dedicado a: Patrimonio y desarrollo), págs. 57-72
Media Strategies for Marketing Places in Crisis: Improving the Image of Cities, Countries and Tourist Destinations
G. J. Ashworth
Tourism recreation research, ISSN 0250-8281, Vol. 33, Nº. 3, 2008, págs. 377-378
Es reseña de:
Media strategies for marketing places in crisis: improving the image of cities, countries and tourist destinations
Amsterdam ; London : Butterworth-Heinemann, 2008. ISBN 978-0-7506-8452-1
Discourse, Communication and Tourism
G. J. Ashworth
Tourism recreation research, ISSN 0250-8281, Vol. 31, Nº 3, 2006, págs. 113-115
Es reseña de:
Discourse, communication and tourism
Adam Jaworski (ed. lit.), Annette Pritchard (ed. lit.)
Clevedon: Channel View Publications, 2005. ISBN 1-84541-020-3
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