InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Translating intercultural experiences into pedagogic insights: shifts in language teachers’ perceptions of English as a language for intercultural communication
Yipei Chen, Troy McConachy
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 31, Nº. 4, 2022, págs. 431-449
Addressing textbook representations of pragmatics and culture
Troy McConachy
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 67, Nº 3, 2013, págs. 294-301
Exploring the meta-pragmatic realm in English language teaching
Troy McConachy
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 22, Nº. 2, 2013, págs. 100-110
Raising sociocultural awareness through contextual analysis: some tools for teachers
Troy McConachy
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 63, Nº 2, 2009, págs. 116-125
Introduction: Second Language Pragmatics for Intercultural Understanding
Troy McConachy, Anthony J. Liddicoat
Teaching and Learning Second Language Pragmatics for Intercultural Understanding / coord. por Troy McConachy, Anthony J. Liddicoat, 2022, ISBN 978-0-367-55578-8, págs. 1-18
Negotiating politeness practices and interpersonal connections in L2 Japanese: Insights from study abroad narratives
Troy McConachy, Hanako Fujino
Teaching and Learning Second Language Pragmatics for Intercultural Understanding / coord. por Troy McConachy, Anthony J. Liddicoat, 2022, ISBN 978-0-367-55578-8, págs. 19-39
Teaching and Learning Second Language Pragmatics for Intercultural Understanding
coord. por Troy McConachy, Anthony J. Liddicoat
Routledge Reino Unido, 2022. ISBN 978-0-367-55578-8
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados