InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Help options for L2 listening in CALL
Jeremy Cross
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 50, Nº 4, 2017, págs. 544-560
Larry Vandergrift, Jeremy Cross
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 50, Nº 1, 2017, págs. 80-89
Promoting autonomous listening to podcasts: A case study
Jeremy Cross
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 18, Nº. 1, 2014, págs. 8-32
Metacognitive instruction for helping less-skilled listeners
Jeremy Cross
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 65, Nº 4, 2011, págs. 408-416
Raising L2 listeners’ metacognitive awareness: a sociocultural theory perspective
Jeremy Cross
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 19, Nº. 4, 2010, págs. 281-297
Effects of listening strategy instruction on news videotext comprehension
Jeremy Cross
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 13, Nº. 2, 2009, págs. 151-176
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados