InstitucionesAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Revisiting the Determination of Percent Aspirin Lab: Using a Limiting Reactant Approach for Students To Also Determine the Amount of Iron(III) Chloride
Matthew Bodek, Mary Burch, Joshua Cannon, David Finneran, Kathleen Geveke, Heather Sinkinson, William Smith, John Tierney
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 2, 2020, págs. 574-577
Azeotropic Preparation of a C-Phenyl N-Aryl Imine: An Introductory Undergraduate Organic Chemistry Laboratory Experiment
Lee J. Silverberg, David J. Coyle, Kevin C. Cannon, R. T. Mathers, Jeffrey A. Richards, John Tierney
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 93, Nº 5, 2016, págs. 941-944
Use of Doceri Software for iPad in Online Delivery of Chemistry Content
Lee J. Silverberg, John Tierney, Matthew Bodek
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 91, Nº 11, 2014, págs. 1999-2001
Using Web-Based Video as an Assessment Tool for Student Performance in Organic Chemistry
John Tierney, Matthew Bodek, Susan Fredricks, Elizabeth Dudkin, Kurt Kistler
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 91, Nº 7, 2014, págs. 982-986
Forecasting Periodic Trends: A Semester-Long Team Exercise for Nonscience Majors.
John Tierney
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 85, Nº 9, 2008, págs. 1215-1217
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados