Periodo de publicación recogido
|
|
|
Measuring the relationship between knowledge management, organizational learning, and innovation: a study of Jammu & Kashmir Tourism Development Corporation, India
Ramjit Singh, Zahid Tantray
Enlightening Tourism: a pathmaking journal, ISSN-e 2174-548X, n. 2, 2022, págs. 470-494
Assessing the effect of airline service quality on image and post purchase behavioral intention
Ramjit Singh, Abid Suhail Nika
Enlightening Tourism: a pathmaking journal, ISSN-e 2174-548X, n. 2, 2020, págs. 323-357
Evaluating the influence of destination brand experience on tourist behavioral intention
Ramjit Singh, Nasiba Mehraj
Enlightening Tourism: a pathmaking journal, ISSN-e 2174-548X, n. 2, 2019, págs. 199-227
Evaluating and understanding the tourist experience: an empirical study in Jammu and Kashmir
Ramjit Singh
Enlightening Tourism: a pathmaking journal, ISSN-e 2174-548X, n. 1, 2014, págs. 1-29
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados