Periodo de publicación recogido
|
|
|
Washback. Negative or positive?
Luke Prodromou
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 16, Nº 2, 2007, pág. 26
Luke Prodromou
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 41, Nº. 2, 2007, págs. 409-413
Luke Prodromou, Lindsay Clandfield
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº 46, 2006, págs. 29-32
Luke Prodromou, Lindsay Clandfield
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº 45, 2006, págs. 29-32
DO YOU HAVE A DISCIPLINE PROBLEM? The authors look at behaviour problems and suggest solutions
Luke Prodromou, Lindsay Clandfield
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº 44, 2006, págs. 4-8
Luke Prodromou
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 12, Nº 2, 2003, pág. 5
Luke Prodromou
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº 22, 2002, págs. 5-8
The Great ELT Textbook Debate The teacher not the textbook
Luke Prodromou
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 11, Nº 11, 2002, págs. 25-33
Prospero's books or which English, whose English?
Luke Prodromou
Cauce: Revista Internacional de Filología, Comunicación y sus Didácticas, ISSN-e 2603-8560, ISSN 0212-0410, Nº 24, 2001, págs. 583-616
Luke Prodromou
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº 21, 2001, pág. 35
Luke Prodromou
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº 17, 2000, págs. 39-47
Sandra Mollin: Euro-English: Assessing Variety Status: Jennifer Jenkins: English as a Lingua Franca: Attitude and Identity
Luke Prodromou
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 29, Nº 4, 2008, págs. 732-736
Es reseña de:
Euro-English: assessing variety status
Sandra Mollin
Tübingen : Gunter Narr, 2006
English as a lingua franca: attitude and identity
Jennifer Jenkins
Oxford : Oxford University Press, 2007
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados