Periodo de publicación recogido
|
|
|
The knowledge base for language teaching: What is the English to be taught as content?
Mary J. Schleppegrell
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 24, Nº. 1, 2020, págs. 17-27
Content-based language teaching with functional grammar in the elementary school
Mary J. Schleppegrell
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 49, Nº 1, 2016, págs. 116-128
The Grammar of History: Enhancing Content-Based Instruction Through a Functional Focus on Language.
Mary J. Schleppegrell, Mariana Achugar, Teresa Oteíza
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 38, Nº. 1, 2004, págs. 67-94
A Naturalistic Inquiry Into the Cultures of Two DIvergent MA-TESOL Programs: Implications for TESOL.
Vai Ramanathan, Catherine Evans Davies, Mary J. Schleppegrell
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 35, Nº. 2, 2001, págs. 279-306
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados