InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
“Now it’s all upper-class parents who are checking out schools”: gentrification as coloniality in the enactment of two-way bilingual education policies
Lisa M. Dorner, Claudia G. Cervantes-Soon, Daniel Heiman, Deborah Palmer
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 20, Nº. 3, 2021, págs. 1-27
From global jobs to safe spaces: the diverse discourses that sell multilingual schooling in the USA
Lisa M. Dorner
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 16, Nº. 1-2, 2015 (Ejemplar dedicado a: Multilingual education: language ideologies and attidtudes), págs. 114-131
The importance of classroom management in early language immersion: A case study of a new French immersion kindergarten class
Alina Slapac, Lisa M. Dorner
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 1, Nº. 2, 2013, págs. 251-277
English and Spanish ‘para un futuro’ – or just English?: Immigrant family perspectives on two-way immersion
Lisa M. Dorner
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 13, Nº. 3, 2010, págs. 303-323
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados